duminică, 18 august 2013

noul interviu cu tini

salut am revenit un nou interviu cu martina stoessel este din argentina dar noi am reusit sa il traducem in romana În cel mai scurt timp, Martina Stoessel captat atenția și a devenit o favorita pentru rolul său din copilărie în seria "Violetta", ce este difuzat la Disney channel  cu o multime,  lucrează cu Diego Ramos, Alberto Fernández de Rosa și wons Mirta, printre mulți alți actori, plus câteva figuri internaționale.

Actrita trăiește momentul ei mare, deoarece în mod natural la domiciliu asupra mediului televiziune este respiratia pentru totdeauna. Tatăl său, Alejandro Stoessel (54), este un director de televiziune de renume, a lucrat timp de mulți ani cu Marcelo Tinelli (52) -, iar mama ei coordonează grupuri muzicale. Cu toate acestea, el admite că succesul ia dat un șoc, pentru că a fost atât de bruscă, dar el se bucură.

- Cum a venit "Violetta"?
-Am înregistrat un DVD pe care am întrebat pe tata pentru proiectul său privind "Disney Channel", și atunci când a luat-o, el a spus că a fost momentul în care au fost rubrica pentru "Violetta" și încă nu a găsit problema. Apoi, el a arătat DVD-ul și în canal s-au fascinat atunci când l-au văzut. Imediat, l-au rugat să mă ia pentru a face turnare. Ei m-au ajutat pregătesc profesorul meu de canto și părinții mei. Și a fost. Un test, apoi altul, unul mai mult, și iată-mă aici.

- Cum de a trăi succesul copleșitor al programului?
-Nu pot nega că la început a fost șocant. Chiar și astăzi fetele au asteptat pentru mine la poarta școlii strigand "Violetta, Violetta". Este un sentiment minunat. Dar trebuie să mărturisesc că ceea ce mă surprinde cel mai mult este impactul în străinătate. De exemplu, fiind în Disney Orlando, așa cum am ieșit din joc un grup de italieni a venit la mine pentru autografe. Ceva similar sa întâmplat cu mine în Republica Dominicană. Acum suntem călătoresc prin diferite țări din America și Europa, am realizarea acestuia. Este uimitor modul în care fetele știu toate melodiile și coregrafiile. Este extraordinar enormitatea "Violetta". Dar tatăl meu a petrecut deja de ani de la TV, în direct ma avertizat că faima vine si pleaca.

Martina și se bucura de dulceața de succes ca ea a vrut când era foarte tânăra. A sumelor de adepți pe diverse rețele sociale și de diferite fan cluburi dețin un CD, figurine albumul și au confirmat primul lor spectacol mare de la Luna Park, în noiembrie. Visul a devenit realitate.

acesta a fost interviul pe data vitoare si nu uitati martina va iubeste :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu